Salgsvilkår – Le Salon

Vi setter pris på din forståelse og ser frem til å ønske deg velkommen hos Le Salon!

Vårt organisasjonsnummer er 935 862 248. Kontaktinformasjon finner du alltid synlig på vår nettside. For spørsmål, vennligst kontakt oss på e-post eller telefon.

1. Innledning

Disse salgsvilkårene gjelder for bestillinger utført hos Le Salon. Ved å gjennomføre en bestilling bekrefter du at du har lest, forstått og akseptert vilkårene.

2. Partene

Disse vilkårene inngås mellom:

Le Salon
Organisasjonsnummer: [Sett inn]
E-post: [Sett inn]
Telefon: [Sett inn]

3. Bestilling

Bestilling av tjenester og produkter kan gjøres via vår nettside eller ved direkte kontakt med salongen.

4. Priser

Alle priser oppgis i NOK og inkluderer merverdiavgift (MVA), med mindre annet er spesifisert.

5. Betaling

Vi tilbyr flere betalingsmetoder, inkludert Vipps og Stripe. Beløpet for tjenester eller produkter vil bli belastet din konto ved bestilling eller avtalt tidspunkt for behandling.

6. Levering

Leveringstid for tjenester varierer avhengig av type behandling og avtales ved bestilling. Vanlig leveringstid er 1–5 virkedager. Eventuelle forsinkelser vil bli kommunisert til kunden.

7. Avbestilling

Avtaler kan avbestilles inntil 24 timer før avtalt tidspunkt uten kostnad. Ved senere avbestilling forbeholder vi oss retten til å belaste et avbestillingsgebyr på 60%.

8. Angrerett

Kunder har rett til å angre kjøpet innen 14 dager fra bestillingsdato, med mindre tjenesten allerede er utført. Enkelte tjenester, som hårbehandlinger og hodebunns-spa, er unntatt angrerett og dette vil bli tydelig informert om ved bestilling.

9. Personopplysninger

Dine personopplysninger behandles i henhold til vår personvernerklæring.

10. Reklamasjon

Dersom det foreligger mangel ved tjenesten, kan kunden reklamere innen 14 dager etter utført behandling. Reklamasjon kan sendes via e-post eller telefon, og vi anbefaler at bestillingsnummer og en beskrivelse av problemet oppgis.

11. Ansvarsfraskrivelse

Le Salon er ikke ansvarlig for indirekte tap, inkludert, men ikke begrenset til, tap av fortjeneste, omdømme eller salg.

12. Forbehold om feil

Vi gjør vårt beste for å sikre at informasjon på nettsiden er korrekt. Vi forbeholder oss retten til å rette eventuelle feil og vil informere kunder om endringer.

13. Endringer i vilkårene

Vi forbeholder oss retten til å oppdatere vilkårene. Endringer vil bli publisert på vår nettside.

14. Konfliktløsning

Ved tvister oppfordrer vi kunder til å ta kontakt med Forbrukertilsynet for råd om konfliktløsning. Vi ønsker å løse eventuelle problemer på en tilfredsstillende måte for begge parter.